خودروبر صفا – حمل خودرو با تعرفه مناسب – 09195865918

خودروبر صفا – حمل خودرو با تعرفه مناسب – 09195865918

 

نیاز به امداد سریع خودرو دارید : 09195865918

خودروبر صفا یکی از خدماتی است که اصناف خدماتی امداد خودرو و برخی از صنوف امداد خودرو صفا خدمات امداد رسانی خودروها با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات برای رفاه حال رانندگان و خودروسواران ارائه می گردد.
این خدمات می تواند در قالب امداد خودرو در صفا یا در سایر شهر ها و استان ها باشد . در برخی شرایط زمانی که با خودرویمان در حال حرکت به مقصدی هستیم ، خوردویمان دچار نقص فنی شود که امکان راه اندازی مجدد آن از عهده مان خارج باشد.
در این شرایط بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و راه اندازی مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه امداد خودرو در صفا یا نزدیک ترین مرکز امدادرسانی خودرو است تا در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودرویی و رفع نقص فنی خوردو در محل حاضر شوند.
امداد خودرو با هدف کسب رضایت مشتریان و اجرای وظایف خود با ارائه خدماتی کامل با مشتریان نظیر خدمات تعمیرگاهی، خدمات سیار خدمات در محل کار و یا درب منزل، خدمات تلفتی و مشاوره ای ، خدمات کارت عضویت ، خدمات دوره ای و فصلی به فعالیت خود در سرتاسر کشور می پردازند
 تا با تجهیزات کامل در شرایط مختلف و در نقاط مختلف آمده خدمت رسانی به خودروسوارن باشند.

تعریف اصطلاحاتی در خصوص خدمات امداد خودرو در صفا

امدادگر  :
شخصی ست که با در اختیار داشتن دانش و تخصص کافی در زمینه رفع مشکلات فنی خودروها و توانایی های جسمی و مهارت و تجربه و تخصص کافی به همراه یک خودروی امداد به عنوان عضوی از شبکه امدادی در جهت ارائه خدمات خودرویی و امدادی فعالیت می کند.
خدمات امداد خودرویی  :
  این خدمات عبارتند از کلیه فعالیت هایی که در راستای برطرف نمودن مشکلات فنی خودروها در شرایطی که خودرو به دلیل نفص فنی از کارافتاده که شامل تعمیر قطعه و یا تعویض آن و یا حمل خودرو به صورت شبانه روزی می باشد.
اکیپ سیار در خدمات امداد خودرو :
افرادی که شمل خوردهای امدادی هستند و به منظور دسترسی سریع تر مشترکین در سطح منطقه در حال گردش هستند تا در سریع ترین زمان ممکن دسترسی مشتریکن را ارائه خدمات خودرویی راحت تر کنند.

خدمات خودروبر صفا

یکی از بهترین خدماتی که شرکت های خودرویی ارائه می دهند خدمات طلایی ست. این  خدمات برای برخی از خودروهای تولید شده ارائه می گردند.برای بهره مندی از این خدمات کارت طلایی به مشتریان عرضه می شود تا به کمک آن از خدمات کامل و رایگان امداد خودرو بهره مند شوند.
امداد خودرو تبریز

نیاز به امداد سریع خودرو در صفا هستید : 09195865918

تماس سریع کلیک کنید